PRAVILNIK O REKLAMACIJAMA



Na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013), THE SPOT donosi:

PRAVILNIK O ZAŠTITI POTROŠAČA I NAČINU I POSTUPKU REŠAVANJA REKLAMACIJA

Ovim pravilnikom uređuju se način i postupak rešavanja reklamacija potrošača na nedostatke prodatog proizvoda na veliko i malo ( sportska obuća, odeća, i ostala roba).

  • Ukoliko želite da se detaljnije informišete o kataloškom poručivanju proizvoda, kliknite ovde

  • Ukoliko želite da se detaljnije informišete o opštim uslovima poslovanja, kliknite ovde

  • Ukoliko želite da se detaljnije informišete o pravu na odustajanje, kliknite ovde

  • Ukoliko želite da se detaljnije informišete o privatnosti Vaših podataka, kliknite ovde

  • Ukoliko želite da se detaljnije informišete o pravilniku za reklamacije, kliknite ovde

Pravilinik se primenjuje počev od 01.03.2017.

Beograd, 22.02.2017.
The Spot