ČESTA PITANJA

KONTAKT CENTAR – KORISNIČKA PODRŠKA

Kako mogu da dobijem informacije koje su mi potrebne?
Poštovana/i informacije koje su Vam potrebne možete dobiti pozivanjem kontakt centra na broj telefona 0800-202-201. Takođe, možete nam se obratiti i putem chata na samom sajtu ili e-maila office@thespot.rs.

Koje je radno vreme kontakt centra?
Poštovana/i radno vreme kontakt centra je radnim danima i subotom od 8 do 21 sat, dok je nedeljom od 10 do 17 časova.

Da li kod vas mogu dobiti informacije vezane za radnje u Crnoj Gori?
Poštovana/i u mogućnosti smo da Vam damo informacije za artikle istaknute na sajtu www.thespot.rs namenjenom za tržište Srbije, kao i za maloprodajne objekte u našoj zemlji. Ukoliko ste iz Crne Gore ponudu možete pogledati na sajtu namenjenom tom tržištu ili se za dodatne informacije obratiti kolegama u njihovom kontakt centru.

MALOPRODAJNI OBJEKTI

Koje je radno vreme vaših radnji?
Poštovana/i nemaju svi naši maloprodajni objekti isto radno vreme. Na samom sajtu, u odeljku RADNJE, možete da proverite koje je radno vreme one u kojoj Vi nabavljate sportsku opremu. Dovoljno je da kliknete na mesto i adresu radnje i prikazaće Vam se radno vreme radnim danima, subotom i nedeljom. Ukoliko Vam je jednostavnije pozovite naš kontakt centar i operater će Vam pružiti potrebnu informaciju.

Kako mogu da dobijem radnju u TC Rajićeva? Gde se nalaze brojevi telefona radnji na sajtu?
Poštovana/i brojevi telefona radnji su uklonjeni sa sajta, jer su kolege u radnjama usredsređene na posetioce i brigu o proizvodima, tako da se ne javljaju na telefon. Za sva pitanja, informacije, pohvale i eventualne primedbe na raspolaganju su Vam operateri kontakt centra, koje možete kontaktirati putem telefona ili putem e-maila office@thespot.rs.

Da li su cene u radnjama iste kao cene na sajtu?
Poštovana/i popusti odn. cene istaknute na sajtu se odnose isključivo za online odn. porudžbine putem sajta. Internet prodavnica je posebna prodajna jedinica i akcije na sajtu i u radnjama se često razlikuju. Ukoliko želite da pazarite u nekoj od naših radnji, koristite akcije koje su u radnji aktuelne, a sa kojima Vas upoznaju kolege pri poseti.

Da li možete artikal koji mi treba da prebacite u drugu radnju?
Poštovana/i na žalost to nije moguce već duže vreme, jer su prenosi između radnja ukinuti. Sve proizvode koji Vas zanimaju, a nema ih u radnji u kojoj inače nabavljate sportsku opremu, možete poručiti da Vam stignu na kućnu adresu. Cena po kojoj ih plaćate je cena koja je istaknuta na sajtu. Nema dodatnih troškova odn. troškova poštarine, a isporuka je u roku 2 do 5 radnih dana.

Kupila sam jaknu za dete, ali mu je mala. Međutim, u toj radnji nemaju veću. Šta mogu da uradim?
Poštovana/i ukoliko menjate samo veličinu artikla, uz fiskalni račun zamenu možete obaviti u bilo kojoj našoj radnji.

Dobio sam na poklon trenerku kupljenu kod vas. Imam račun i želim da je zamenim za patike. Da li to mogu u bilo kojoj radnji?
Poštovana/i ukoliko želite da zamenite kupljeni artikal za neki drugi neophodno je da posetite radnju u kojoj je i obavljena kupovina. Zbog izrade naloga za ispravku ne postoji mogućnost da se zamena obavi u drugoj radnji.

Kupio sam bratu dres na poklon, ali se njemu ne dopada. U kom roku mogu da posetim radnju i da to vratim, da mi vratite novac?
Poštovana/i ne postoji rok u kome možete da posetite radnju. Razlog tome je taj što po zakonu trgovac nije u obavezi da zameni artikal koji ste sami odabrali, posebno ne da vrati novac. Maksimalno se trudimo da izađe u susret svojim kupcima, tako da Vam je omogućena zamena veličine, u bilo kojoj našoj radnji koja ima željenu ili zamena za neki drugi proizvod u radnji u kojoj je i obavljena kupovina. Neophodno je da kupljeni proizvod nije korišćen odn. da bude vraćen u istom stanju u kome je i kupljen, uz obavezno davanje na uvid dokaza o kupovini. Savet je da se kolegama za zamenu obratite u što kraćem roku.

Kako da znam koje veličine su u ponudi?
Poštovana/i na sajtu je prikazana kompletna ponuda. Pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina. Prikazane su US veličine. Kada stanete kursorom na kvadratić i on pocrveni, u zagradi će Vam se prikazati i evropska i UK veličina, kao i dužina gazišta, ukoliko smo od proizvođača dobili taj podatak. Veličine koje nisu prikazane, na žalost nemamo na stanju. Ukoliko želite da posetite radnju u kojoj ima model koji želite, odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na beli kvadratić u kome piše PRONAĐI U RADNJI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.

Dešava se da je na sajtu istaknuto da je model u veličini koja mi je potrebna dostupan u određenoj radnji, ali kad odem tamo ispostavi se da to nije tačno. Kako da budem siguran?
Poštovana/i sajt se ažurira 5 puta tokom svakog dana. Podaci koji su istaknuti su poslednji dostupni. Na žalost, ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, posle svake obavljene kupovine u našim radnjama ili nakon svake porudžbine primljene putem sajta. Iz tog razloga je na sajtu istaknuto obaveštenje da ne garantujemo da su sve informacije u potpunosti ispravne. Svakako Vam je uvek na raspolaganju mogućnost da željeni artikal poručite da Vam se isporuči na kućnoj adresi.

Koje su mogućnosti plaćanja u vašim radnjama?
Poštovana/i u maloprodajnim objektima The Spota pored gotovinskog moguće je i plaćanje na odloženo i to:

  • čekovima građana, na 6 mesečnih rata, s tim da prva rata ide odmah
  • kreditnim karticama Banke Intesa na period otplate do 9 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • MASTERATA karticom Societe Generale banke na period otplate do 6 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • DINA karticom Poštanske štedionice na period otplate do 6 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • Putem administrativne zabrane, na 5 mesečnih rata, ukoliko Vaša firma ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom

Želim da pazarim kod Vas putem administrativne zabrane. Pošto posedujem Spot karticu za sindikalne kupce, da li to znači da mogu samo sa njom doći u radnju, bez obrazaca koje sam pre dostavljala?
Poštovana/i ukoliko želite da pazarite putem administrativne zabrane neophodno je da pri odlasku u radnju ponesete obrasce, popunjene i overene od strane ovlašćene osobe iz Vašeg računovodstva, ne starije od 15 dana, ličnu kartu i Spot karticu. Bez nekog od navedenih dokumenata kupovina, na žalost nije moguća.

Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen u radnji?
Poštovana/i po važećem zakonu pravo da podnesete reklamaciju na kupljeni proizvod imate u roku od 2 godine od dana kupovine. Ukoliko ste artikal kupili u nekoj od naših radnji, neophodno je da artikal koji želite da reklamirate, zajedno sa fiskalnim računom odnesete u radnju u kojoj ste artikal i kupili. Ako je u pitanju obuća neophodno je da bude očišćena i da je spakujete u kutiju. Nije neophodna originalna ambalaža, ali je zbog slanja na pregled najbolje da bude u kutiji. Kolege će primiti proizvod, popuniti reklamacioni list i proslediti na pregled stručnoj komisiji. Najkasnije u roku od 8 dana će Vas obavestiti o ishodu reklamacije odnosno da li je opravdana ili ne.

Treba da podnesem reklamaciju za patike koje sam kupila u radnji koja nije u mestu u kom živim. Kako to mogu da uradim?
Poštovana/i za artikal koji je kupljen u nekom od naših maloprodajnih objekata reklamaciju je neophodno predati u radnji u kojoj je i obavljena kupovina. Ukoliko niste u mogućnosti da reklamaciju predate lično, to možete obaviti putem pošte. U tom slučaju odštampajte primerak reklamacionog lista sa našeg sajta (nalazi se u odeljku kupovina, obrasci, pravilnici, zakonske odredbe) i popunite gornji deo gde piše popunjava kupac. Pored reklamacionog lista i artikla koji reklamirate, neophodno je da pošaljete i fiskalni račun, kao dokaz kupovine. Sve zajedno spakujte i pošaljite na adresu maloprodajnog objekta sa računa. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice vezano za adresu, pozovite kontakt centar kako bismo Vam operater pomogao. Čim paket stigne do naših kolega biće prosleđen na pregled komisiji i Vi ćete najkasnije u roku od 8 dana, od dana prijema paketa, biti obavešteni o ishodu reklamacije.

Treba da reklamiram proizvod koji je kupljen u vašoj radnji, ali ne mogu da pronađem račun. Šta mogu da uradim, pošto još uvek imam pravo na reklamaciju?
Poštovana/i da bismo mogli da primimo proizvod na reklamaciju, prema članu 56. Zakona o zaštiti potrošača, neophodno je da Vi, kao kupac, dostavite fiskalni račun ili drugi dokaz o kupovini. Ukoliko ste proizvod platili platežnim sredstvom, koje nije gotovina, uz popunjavanje izjave o neposedovanju fiskalnog računa, prilažete drugi dokaz o kupovini. Kod plaćanja platnim karticama prilažete slip, čekovima građana prilažete izvod Vašeg tekućeg računa koji Vam izdaje banka, a kod plaćanja administrativnom zabranom izvod iz službe finansija preduzeća koje je istu izdalo. Ukoliko je predmetni proizvod plaćen gotovinski, jedini dokaz o kupovini je fiskalni račun. Sve ovo je potrebno da bi se zakonski kompletirala dokumentacija potrebna za obradu reklamacije.

SAJT

Kako da znam koje veličine su u ponudi?
Poštovana/i na sajtu je prikazana kompletna ponuda. Pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina. Prikazane su US veličine. Kada stanete kursorom na kvadratić i on pocrveni, u zagradi će Vam se prikazati i evropska veličina. Veličine koje nisu prikazane, na žalost nemamo na stanju. Ukoliko zelite više informacija o veličinama, kliknite na TABELU VELIČINA i u tabeli koja se otvori pronađite željenu veličinu i dužinu gazišta. Ukoliko želite da posetite radnju u kojoj ima model koji želite, odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na beli kvadratić u kome piše PRONAĐI U RADNJI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.

U ponudi na sajtu imate model koji mi se dopada, ali nemate moj broj. Da li postoji mogućnost da mi poručite?
Poštovana/i sve što imamo u ponudi je istaknuto na našem sajtu. Na žalost ne postoji mogućnost da Vam isporučimo veličinu koju nemamo u ponudi, niti postoji mogućnost da je nabavimo za Vas.

Da li na sajtu mogu da pretražim šta imate u ponudi za određenu veličinu, npr. broj 44?
Poštovana/i na žalost, pretraga po veličinama nije moguća. Možete da suzite pretragu na osnovu toga da li želite muški, ženski ili dečiji model, po boji, brendu, sportu za koji je namenjen.

Koja je dužina gazišta?
Poštovana/i podaci koje nam je proizvođač dao su dostupni na sajtu, u delu TABELA VELIČINA. Savet je da se pri izboru ne oslanjate samo na dužinu gazišta, već i na evropski broj, a ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamenu u najbližoj radnji ili da pozovete kontakt centar i mi ćemo organizovati zamenu preko kurirske službe.

Kako da odaberem odgovarajuću veličinu trenerke, kad na sajtu nisu istaknute dimenzije odn. obim i dužine nogavica i gornjeg dela?
Poštovana/i svi podaci koje smo dobili od proizvođača su istaknuti na sajtu u delu TABELA VELIČINA. Ukoliko taj podatak nije istaknut, na žalost, nismo ga dobili od proizvođača. Savet je da se pri izboru oslonite na to koju veličinu obično kupujete. Svakako, ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamenu u najbližoj radnji ili da pozovete kontakt centar kako bi operater organizovao zamenu preko kurirske službe.

Našao sam patike koje mi se dopadaju, ali nema uopšte ponuđenih veličina. Kako da znam da li ih imate u mom broju?
Poštovana/i očigledno ste pretraživali na Google-u pa Vam je otvorio stranicu sa modelom koji smo ranije imali u ponudi. Na žalost, ukoliko nema ponuđenih veličina, znači da tog modela više nemamo na stanju. Pogledajte ostale modele u našoj ponudi.

PORUDŽBINE

Kako mogu da poručim proizvode sa sajta?

  • Poručivanjem direktno na samom sajtu. Ukoliko se do sada niste registrovali, potrebno je da prvo to uradite. Kad se uspešno registrujete, na Vaš mail stiže potvrda registracije. Nakon toga, potrebno je da se na sajtu prijavite i jednostavnim dodavanjem artikla u korpu i praćenjem ostalih koraka završite porudžbinu. Na mail koji ste naveli pri registraciji stići ce potvrda porudžbine, sa ID brojem, što je potvrda da ste dobro ispratili sve korake.
  • Porudžbinu možete obaviti pozivanjem kontakt centra na broj telefona 0800-202-201. Operateri će zapisati koji artikal želite i podatke za isporuku. Molimo Vas da u tom slučaju pripremite tačnu šifru artikla koja je istaknuta na sajtu kako bi operater poručio ono što želite.
  • Treći način je da nam prosledite Vašu porudžbinu putem e-maila na office@thespot.rs. Molimo Vas da nam u tom slučaju prosledite potrebne podatke, kako bi Vaša porudžbina mogla da se realizuje: >Šifra artikla >Veličina >Ime i prezime primaoca >Adresa za isporuku >Mobilni kontakt telefon

Kada želim da se registrujem na sajtu, traži mi da upišem e-mail i lozinku. Da li tu treba da se upiše lozinka za pristup e-mailu?
Poštovana/i treba da osmislite lozinku koja će Vam služiti za pristup našem sajtu.

Registrovao sam se na sajtu i želim da poručim neke proizvode. Međutim, na spisku gradova za isporuku nema u ponudi moje mesto. Kako da poručim?
Poštovana/i ukoliko Vaše mesto stanovanja nije na spisku ponuđenih, napišite ga odmah iza adrese odn. ulice i broja, a u padajućem meniju odaberite najbliže mesto.

Registrovana sam na sajtu, ali sam zaboravila lozinku. Možete li mi pomoći?
Poštovana/i potrebno je da odete na polje prijava i da izaberete opciju zaboravljena lozinka. Na Vaš e-mail će stići link putem koga možete promeniti lozinku.

Koji je minimalan iznos za poručivanje?
Poštovana/i sve sto je u ponudi na sajtu možete poručiti da Vam stigne na adresu i ne postoji minimalan iznos za poručivanje. Ukoliko je ukupna vrednost Vaše porudžbine preko 10000,00 dinara mi snosimo troškove dostave. Za porudžbine čija je ukupna vrednost do 10000,00 dinara troškovi dostave iznose 200,00 dinara.

Ne mogu da završim porudžbinu, jer mi traži PROMO KOD. Možete li mi reći koji je?
Poštovana/i PROMO KOD unose kupci koji su ga dobili putem Newsletter-a, od kompanije čije usluge koriste, poslodavca... Ukoliko isti ne posedujete zanemarite to što se traži njegov unos i odaberite opciju završi kupovinu, da pređete na naredni korak.

Kako da znam da sam dobro poručio?
Poštovana/i ukoliko ste poručili nešto direktno sa našeg sajta, dokaz da ste dobro poručili je potvrda koja stiže na Vaš mail, kao PODACI O PORUDŽBINI. Možete još jednom da proverite da li su svi podaci koje ste naveli ispravni, a ujedno dobijate i ID broj porudžbine. Ukoliko potvrda porudžbine nije stigla u Vaše INBOX sanduče, obavezno proverite SPAM ili JUNK sanduče, gde Vam stiže neželjena pošta. Ako Vam mail nije stigao, znači da ste preskočili neki korak i da porudžbina nije bila ispravna. Vratite se na sajt i proverite da li je odabrani artikal i dalje u korpi. Ako jeste, otvorite korpu i ponovite ostale korake. Ukoliko Vam je potrebna pomoć pozovite naš kontakt centar i operateri će Vam pomoći oko porudžbine.

Ne mogu nikako da završim porudžbinu na sajtu. Idem na polje potvrdi i stalno me vraća na isto. Ispod piše da smanjim količinu, ali je to nemoguće, jer pokušavam da poručim samo jedan komad. Šta da radim?
Poštovana/i pokušavate da poručite proizvod za koji smo već primili onoliko porudžbina koliko imamo količinu na lageru. Na žalost ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, posle svake primljene porudžbine. Time što Vam sajt ne dozvoljava da završite porudžbinu se izbegava da naknadno budete obavešteni da poručeni proizvod nemamo za isporuku. Pri narednom ažuriranju sajta će to biti uklonjeno sa sajta. Najbolje je da taj artikal izbrišete iz korpe i odaberete neki drugi proizvod iz naše ponude.

Kako mogu da budem siguran da mi neće stići oštećen proizvod?
Poštovana/i kompanija Đak, sa čijeg sajta poručujete, je na našem tržištu već dugi niz godina i garantuje za sve isporuke iz internet prodavnice. Svaki proizvod se pregleda pre pakovanja i slanja na adresu kupca. Ukoliko se desi da niste zadovoljni proizvodom ili primetite nedostatak koji je nama promakao možete se obratiti kolegama u najbližoj radnji ili pozvati kontakt centar.

Napravila sam sinoć porudžbinu putem sajta, ali sam shvatila da mi treba veći broj. Možete li to da izmenite?
Poštovana/i na žalost nismo u mogućnosti da menjamo Vašu porudžbinu. Pripremite ID broj, pozovite kontakt centar i operater će proveriti dokle je stigla obrada Vaše porudžbine. Ukoliko postoji mogućnost storniraće porudžbinu, kako bi mogli da napravite novu. U suprotnom, naglašavamo da u roku od 14 dana možete obaviti zamenu kupljenog proizvoda, za drugu veličinu ili drugi model u bilo kojoj našoj radnji ili uz pomoć operatera u kontakt centru.

Putem Vašeg sajta sam napravila 2 porudžbine, pa me zanima da li to možete da objedinite i da mi pošaljete zajedno na adresu?
Poštovana/i na žalost ne postoji mogućnost da se dve porudžbine objedine. Važno je naglasiti da se vrlo lako može desiti i situacija u kojoj ste Vi poručili 2 artikla na jednoj porudžbenici, a da Vam artikli ne budu isporučeni zajedno. To je iz razloga što se, na primer, jedan artikal šalje iz naše radnje u Beogradu, a drugi iz radnje u Novom Sadu. Ukoliko je iznos svake od Vaših porudžbina veći od 10000,00 dinara troškove dostave snosi kompanija Đak, pa se nadamo da Vam to ne predstavlja problem. Ukoliko je pojedinačan iznos porudžbina manji od 10000.00 dinara, molim Vas da pripremite ID brojeve obe porudžbine i pozovete kontakt centar kako bi operater izvršio proveru statusa. Ukoliko postoji mogućnost da se obe storniraju, operater će proslediti nalog i nakon toga kreirati novu porudžbinu.

Poručio sam juče putem sajta dva artikla i oba su na potvrdi porudžbine koja mi je stigla od vas. Međutim, danas sam dobio obaveštenje putem mail-a da očekujem isporuku samo jednog proizvoda. Da li to znači da drugog nema?
Poštovana/i često se dešava, kad poručite više artikala na jednoj porudžbenici, da nemamo sve artikle na jednom mestu. Kako za koji artikal završavamo obradu porudžbine, tako se radi račun, paket predaje kurirskoj službi za isporuku, a Vama prosleđuje obaveštenje. Čim bude završena obrada porudžbine i za ostale artikle dobićete obaveštenje kao i za prvi artikal. Bitno je naglasiti i da, ukoliko neki artikal nemamo više na lageru, Vama obavezno prosleđujemo mail sa obaveštenjem, kako biste znali da ne očekujete isporuku.

Da li mogu i kako da otkažem porudžbinu?
Poštovana/i ukoliko ste se predomislili vezano za porudžbinu koju ste napravili kod nas potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će proveriti da li je moguće stornirati porudžbinu. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što pre, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće.

Poručio sam patike i trenerku sa vašeg sajta. Ipak sam se predomislio i želim da poručim samo patike. Da li možete da otkažete trenerku? Poštovana/i ukoliko ste se predomislili vezano za neki artikal na porudžbini, potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će proveriti da li je moguće stornirati jedan artikal. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što pre, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće. Važno je naglasiti, da u slučaju storniranja jednog artikla sa porudžbine, ukoliko se ukupna vrednost Vaše porudžbine smanjuje na iznos ispod 10000,00 dinara, automatski će biti obračunati troškovi dostave u iznosu od 200,00 dinara.

Poručio sam patike na sajtu još pre nedelju dana, ali još uvek nisu stigle, a niko me nije zvao. Šta je sa mojom pošiljkom?
Poštovana/i sva obaveštenja vezana za porudžbine putem sajta stižu na e-mail koji ste naveli prilikom registracije. Rok za isporuku je 2 do 5 radnih dana i ukoliko Vam artikal još uvek nije isporučen, najverovatnije da ga više nije bilo na stanju ili nije bio za slanje kataloškim putem. Molim Vas da proverite Vaš e-mail, kao i junk sanduče, jer obavestenja često budu tu. Ukoliko Vam je jednostavnije, pripremite ID broj porudžbine, pozovite kontakt centar i operater će izvršiti provere za Vas.

Kada sam poručivao proizvod na vašem sajtu pisalo je da je dostupan, a sad dobijam obaveštenje da artikal nemate za isporuku. Kako to?
Poštovana/i naš sajt se ažurira više puta u toku dana. Na žalost ne postoji mogućnost da se ažurira u svakom trenutku, posle svake porudžbine ili kupovine u našim radnjama. Iz tog razloga je i obaveštenje na dnu stranice na našem sajtu koje kaže da su svi prikazani artikli deo naše ponude, ali ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Sve porudžbine se obrađuju onim redosledom kojim kupci poručuju, sve dok traženo imamo na lageru. Takođe, može da se desi da pri pregledu artikla kolege utvrde da je artikal oštećen i da iz tog razloga nije za isporuku.

Poručila sam sa sajta dva artikla i iznos porudžbine je 7200,00 pa mi je dostava besplatna. Sada sam dobila obaveštenje da jedan artikal nemate. Da li to znači da ću platiti dostavu, jer je cena artikla koji imate manja od 6000,00 dinara? Poštovana/i s obzirom da nije Vaša krivica što je ukupan iznos porudžbine manji od 6000,00 dinara dostava će biti besplatna.

Dobila sam obaveštenje da artikal koji mi se dopada i koji sam poručila nemate za isporuku. Međutim, kada posetim sajt i dalje piše da ga imate na lageru. Da li da napravim novu porudžbinu?
Poštovana/i ukoliko ste dobili obaveštenje da artikal koji ste poručili nemamo za isporuku onda je to zaista tako. Razlog zašto se i dalje može pronaći na sajtu je taj što se još uvek vodi na stanju u radnji, ali je na rezervaciji za nekog kupca. Ili su kolege pri pregledu ustanovile da postoji neko oštećenje zbog koga artikal nije za slanje kataloškim putem. Zbog toga Vam savetujemo da pogledate druge modele iz naše ponude.

NAČIN PLAĆANJA

Koje su mogućnosti plaćanja u vašim radnjama?
Poštovana/i u maloprodajnim objektima The Spota pored gotovinskog moguće je i plaćanje na odloženo i to:

  • čekovima građana, na 6 mesečnih rata, s tim da prva rata ide odmah
  • kreditnim karticama Banke Intesa na period otplate do 9 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • MASTERATA karticom Societe Generale banke na period otplate do 6 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • DINA karticom Poštanske štedionice na period otplate do 6 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • Putem administrativne zabrane, na 5 mesečnih rata, ukoliko Vaša firma ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom

Želim da pazarim kod Vas putem administrativne zabrane. Pošto posedujem Spot karticu za sindikalne kupce, da li to znači da mogu samo sa njom doći u radnju, bez obrazaca koje sam pre dostavljala?
Poštovana/i ukoliko želite da pazarite putem administrativne zabrane neophodno je da pri odlasku u radnju ponesete obrasce, popunjene i overene od strane ovlašćene osobe iz Vašeg računovodstva, ne starije od 15 dana, ličnu kartu i Spot karticu. Bez nekog od navedenih dokumenata kupovina, na žalost nije moguća.

Da li je potrebno da imam sredstva na računu da bih mogla da pazarim sa Dina karticom Poštanske štedionice na rate?
Poštovana/i Djak sport ima sklopljen ugovor sa Poštanskom štedionicom na osnovu koga možete sa Dina karticom pazariti u našim radnjama na 6 mesečnih rata s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara. Za sve ostale detalje vezane za karticu, poput stanja na računu, neophodno je da se obratite službeniku u Vašoj banci.

Ako poručim sa sajta, kako mogu da platim?
Poštovana/i ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta kao način plaćanja možete odabrati: *pouzećem odn. prilikom preuzimanja od kurirske službe.

Kako mogu biti siguran u bezbednost plaćanja karticom na sajtu?
Poštovana/i sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica UniCredit Banke ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Njednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmereni na sajt Unicredit banke. Na sajtu banke vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo Unicredit banci kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.

Odabrala sam plaćanje karticom i nakon toga dobila obaveštenje da artikal nemate za isporuku. Kada će mi biti vraćen novac na račun?
Poštovana/i kada odaberete način plaćanja karticom na Vašem računu se rezervišu sredstva u iznosu Vaše porudžbine. Tek kada završimo obradu, potvrdimo da imamo na lageru ono što želite i uradimo račun, obavlja se naplata. Ukoliko nije moguće izvršiti isporuku obaveštavamo Vas o tome, kao i banku da stornira rezervaciju sredstava kako bi ste mogli da raspolažete svojim novcem.

Da li se vrši konverzija valuta prilikom plaćanja platnim karticama?
Poštovana/i sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u Vašu valutu prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operateri platnih kartica. Zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do male razlike u ceni koje je naplaćena od cene koja je iskazana na našem sajtu.

Da li je moguće poručiti neke proizvode sa sajta za klub i platiti preko računa?
Poštovana/i sve što je u ponudi na našem sajtu možete da platite i putem predračuna. U tom slučaju neophodno je da pripremite šifre artikala sa našeg sajta, veličine i potrebne količine, tačan naziv firme, adresu sedišta, PIB, adresu za isporuku, e-mail na koji Vam možemo proslediti profakturu, kao i ime i broj telefona osobe za kontakt. Nakon toga pozovite kontakt centar kako bi operater sve organizovao.

Da li postoji mogućnost da poručim neke artikle sa sajta i da ih platim administrativnom zabranom?
Poštovana/i kupovina putem administrativne zabrane je vrsta kredita i iz tog razloga je neophodno da plaćanje obavi lično osoba na koju glasi administrativna zabrana i da se plaćanje obavi u nekoj od naših radnji. S obzirom da se poručeni artikli isporučuju na kućnu adresu i da isporuku obavlja kurirska služba sa kojom sarađujemo, tako nešto nije moguće.

ISPORUKA

Za koliko je isporuka?
Poštovana/i rok za isporuku poručenog artikla je 2 do 5 radnih dana. Na žalost, nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vreme isporuke, jer to ne zavisi isključivo od nas već i od kurirske službe. U svakom slučaju, možete pozvati kontakt centar i operater će izvršiti provere i dati Vam preciznije informacije o tome dokle je stigla Vaša porudžbina. Ako ste porudžbinu obavili putem sajta, molimo Vas da pripremite ID broj porudžbine. Važno je naglasiti da, kada kurirska služba preuzme paket od nas, dobijate SMS obavestenje, sa brojem Vašeg paketa. Isporuka obično bude tokom narednog dana. Svakako, možete pratiti Vaš paket na sajtu www.dailyexpress.rs ili kontaktirati njihov call centar na broj telefona 011-331-33-33 kako bismo Vam dali dodatne informacije.

Koliko naplaćujete isporuku?
Poštovana/i ukoliko je ukupna vrednost Vaše porudžbine preko 10000,00 dinara troškove dostave mi snosimo. Za porudžbine čija je ukupna vrednost do 10000,00 dinara troškovi dostave iznose 200,00 dinara.
Ukoliko nakon kreiranja porudžbine, čija je ukupna vrednost preko 10000,00 dinara, što znači da je dostava besplatna, odustanete od kupovine nekog artikla, čime se ukupna vrednost porudžbine smanjuje na iznos ispod 10000,00 dinara, automatski će biti obračunati troškovi dostave u iznosu od 200,00 dinara.

Koja kurirska služba vrši dostavu?
Poštovana/i sarađujemo sa kurirskom službom Daily Express, koja vrši isporuku radnim danima u periodu od 8 do 16 časova. Na dan isporuke prosleđuju Vam SMS obaveštenje, kako biste obezbedili da na adresi bude osoba koja može da preuzme paket. Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke od kurira primetite da na paketu postoji oštećenje ili ukoliko postoji neslaganje u iznosu za plaćanje molimo da odbijete prijem pošiljke i da odmah pozovete kontakt centar kako bi operater izvršio potrebne provere i ispravke ukoliko je potrebno.

Dobila sam SMS poruku od kurirske službe da paket mogu da preuzmem na paketomatu. Zašto, ako na sajtu piše da je isporuka na adresi?
Poštovana/i kao što je istaknuto na sajtu isporuka je na adresi koju ste naveli prilikom poručivanja. Preuzimanje pošiljke na paketomatu je nova usluga kurirske službe Daily Express koju nude primaocima paketa, ukoliko su za istu zainteresovani. Za više informacija o pomenutoj usluzi možete kontaktirati call centar kurirske službe na broj telefona 011-331-33-33 ili posetiti njihov sajt.

Da li je moguća isporuka nakon 15 časova. Pre toga nikoga nema kod kuće?
Poštovana/i kao što ste videli prilikom poručivanja, na žalost nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vreme isporuke. Samom potvrdom porudžbine ste pristali na rok i uslove isporuke. Kada Vas kurir kontaktira proverite direktno sa njim da li postoji mogućnost da Vam izađe u susret.

Šta se dešava ako nisam na adresi kad dođe kurir?
Poštovana/i ukoliko niste na adresi prilikom dolaska kurira, kontaktiraće Vas na broj telefona koji ste ostavili za kontakt, kako bi dogovorio isporuku za naredni dan. Ukoliko i sutradan nikoga ne bude na adresi, paket će nam se vratiti.

Da li mogu da otvorim paket i da probam poručeno, pa ako ne odgovara odmah da vratim kuriru?
Poštovana/i na žalost tako nešto nije moguće. Da bismo Vam kurir isporučio paket neophodno je da ga predhodno naplati. Ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete se javiti kolegama u najbližoj radnji ili pozvati kontakt centar.

Dopadaju mi se proizvodi koje imate na sajtu. Da li mogu da poručim i da isporuka bude van granica Srbije?
Poštovana/i u mogućnosti smo da artikle poručene na sajtu www.thespot.rs isporučujemo isključivo na teritiriji Srbije. Ukoliko ste iz Crne Gore možete poručivati na sajtu namenjenom tom tržištu.

Da li šaljete vašu robu na Kosovo?
Poštovana/i na žalost imali smo problema pri isporuci paketa i više ne šaljemo na Kosovo. Vi možete da poručite proizvode sa našeg sajta ukoliko Vam odgovara da željeno preuzmete u nekoj od naših radnji, u Raškoj, Novom Pazaru, Vranju... Ukoliko želite da poručite molimo Vas samo da to učinite uz pomoć operatera, pozivom na broj 0800-202-201.

Da li mogu da poručim nešto sa sajta i da mi se isporuči u vašoj radnji u mom gradu?
Poštovana/i ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta, kao adresu isporuke, nažalost ne možete navesti adresu naše radnje. Možete navesti Vašu kućnu adresu ili adresu na radnom mestu odnosno onu na kojoj će neko moći da plati i preuzme pošiljku koja je za Vas.

ZAMENE I POVRATI

Stigle su mi patike koje sam poručio, međutim ne odgovara mi veličina. Da li mogu da zamenim?
Poštovana/i, naravno da možete da zamenite artikal koji ste poručili online, pod uslovom da artikal nije korišćen i da je u originalnoj ambalaži. Zamenu možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Najefikasniji i najbrži način je da posetite najbližu prodavnicu Đak sporta, ponesete artikal koji Vam ne odgovara i račun koji Vam je stigao uz proizvod i naše kolege će Vam pomoći. Ukoliko imaju na stanju model i veličinu koja Vam odgovara zameniće Vam na licu mesta i u tom slučaju je zamena besplatna.
Ukoliko kolege nemaju na stanju odgovarajući artikal, poručiće iz radnje u kojoj ima i biće Vam isporučen na Vašoj adresi u roku od par radnih dana. U tom slučaju snosite troškove dostave koji iznose 200,00 dinara.
Ukoliko niste u mogućnosti da posetite neku od naših prodavnica, možete nam uputiti zahtev za zamenu na zameneipovrat@djaksport.com i biće Vam prosleđen e-mail koji je potrebno popuniti i vratiti, kako bi organizovali zamenu preko kurirske službe.
Na raspolaganju je i mogućnost da pozovite naš kontakt centar i operater će organizovati da kurirska služba dođe i preuzme artikal koji Vam ne odgovara i nakon toga biće Vam poslat odgovarajući.
U slučaju zamene poručenog artikla preko kurirske službe, troškove preuzimanja proizvoda koji se menja i dostave zamenskog artikla snosi kupac, što ukupno iznosi 300.00 dinara i zamena može da potraje 7 do 10 dana.

Da li može da se vrati poručeno?
Poštovana/i ukoliko Vam ne odgovara artikal koji ste poručili i ne želite ništa drugo u zamenu, možete ga vratiti, a mi ćemo Vam vratiti novac. Podrazumeva se da artikal možete vratiti isključivo nekorišćen, u originalnoj ambalaži. Povrat možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Najefikasniji i najbrži način je da posetite najbližu prodavnicu The Spota ili Đak sporta, ponesete artikal koji Vam ne odgovara i račun koji Vam je stigao uz proizvod i naše kolege će Vam pomoći.
Ukoliko niste u mogućnosti da posetite neku od naših prodavnica, možete nam uputiti zahtev za povrat na zameneipovrat@djaksport.com i biće Vam prosleđen e-mail koji je potrebno popuniti i vratiti, kako bi organizovali zamenu preko kurirske službe.
Treća mogućnost je da pozovete naš kontakt centar i mi ćemo organizovati da kurirska služba dođe i preuzme proizvod.
Molimo Vas da artikal od čije kupovine želite da odustanete ne šaljete samoinicijativno, već isključivo u dogovoru sa zaposlenima.
Naglašavamo da se novac vraća isključivo uplatom na tekući račun, pa je potrebno pripremiti broj računa prilikom posete radnji ili poziva kontakt centru. Rok za uplatu novca je 14 dana.

REKLAMACIJE

Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen u radnji?
Poštovana/i po važećem zakonu pravo da podnesete reklamaciju na kupljeni proizvod imate u roku od 2 godine od dana kupovine. Ukoliko ste artikal kupili u nekoj od naših radnji, neophodno je da artikal koji želite da reklamirate, zajedno sa fiskalnim računom odnesete u radnju u kojoj ste artikal i kupili. Ako je u pitanju obuća neophodno je da bude očišćena i da je spakujete u kutiju. Nije neophodna originalna ambalaža, ali je zbog slanja na pregled najbolje da bude u kutiji. Kolege će primiti proizvod, popuniti reklamacioni list i proslediti na pregled stručnoj komisiji. Najkasnije u roku od 8 dana će Vas obavestiti o ishodu reklamacije odnosno da li je opravdana ili ne.

Treba da podnesem reklamaciju za patike koje sam kupila u radnji koja nije u mestu u kom živim. Kako to mogu da uradim?
Poštovana/i za artikal koji je kupljen u nekom od naših maloprodajnih objekata reklamaciju je neophodno predati u radnji u kojoj je i obavljena kupovina. Ukoliko niste u mogućnosti da reklamaciju predate lično, to možete obaviti putem pošte. U tom slučaju odštampajte primerak reklamacionog lista sa našeg sajta (nalazi se u odeljku kupovina, obrasci, pravilnici, zakonske odredbe) i popunite gornji deo gde piše popunjava kupac. Pored reklamacionog lista i artikla koji reklamirate, neophodno je da pošaljete i fiskalni račun, kao dokaz kupovine. Sve zajedno spakujte i pošaljite na adresu maloprodajnog objekta sa računa. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice vezano za adresu, pozovite kontakt centar kako bismo Vam operater pomogao. Čim paket stigne do naših kolega biće prosleđen na pregled komisiji i Vi ćete najkasnije u roku od 8 dana, od dana prijema paketa od strane naših kolega, biti obavešteni o ishodu reklamacije.

Kako mogu da reklamiram patike koje sam kupio preko interneta?
Poštovana/i artikal koji ste poručili online možete da reklamirate u bilo kojoj radnji The Spota ili Đak sporta. Ako je u pitanju obuća, obrišite, spakujte u kutiju i zajedno sa računom koji Vam je stigao uz pošiljku odnesite u najbližu radnju. Kolege će primiti reklamaciju, zapisati Vaše primedbe i poslati na stručnu ekspertizu. Najkasnije u roku od 8 dana će Vas obavestiti o ishodu reklamacije odn. da li je odgovor komisije da je reklamacija opravdana ili ne. Ukoliko niste u mogućnosti da lično predate reklamaciju u nekoj od naših radnji, pozovite kontakt centar i mi ćemo organizovati da kurirska služba dođe i preuzme patike. U tom slučaju odštampajte primerak reklamacionog lista sa našeg sajta (nalazi se u odeljku kupovina, obrasci, pravilnici, zakonske odredbe) i popunite gornji deo gde piše popunjava kupac. Pored reklamacionog lista i artikla koji reklamirate, neophodno je da pošaljete i račun, kao dokaz kupovine. Sve zajedno spakujte, kurir će po našem nalogu doći na Vašu adresu i preuzeti paket. Čim paket stigne do naših kolega biće prosleđen na pregled komisiji i Vi ćete najkasnije u roku od 8 dana biti obavešteni o ishodu reklamacije.

Treba da reklamiram proizvod koji je kupljen u vašoj radnji, ali ne mogu da pronađem račun. Šta mogu da uradim, pošto još uvek imam pravo na reklamaciju?
Poštovana/i da bismo mogli da primimo proizvod na reklamaciju, prema članu 56. Zakona o zaštiti potrošača, neophodno je da Vi, kao kupac, dostavite fiskalni račun ili drugi dokaz o kupovini. Ukoliko ste proizvod platili platežnim sredstvom, koje nije gotovina, uz popunjavanje izjave o neposedovanju fiskalnog računa, prilažete drugi dokaz o kupovini. Kod plaćanja platnim karticama prilažete slip, čekovima građana prilažete izvod Vašeg tekućeg računa koji Vam izdaje banka, a kod plaćanja administrativnom zabranom izvod iz službe finansija preduzeća koje je istu izdalo. Ukoliko je predmetni proizvod plaćen gotovinski, jedini dokaz o kupovini je fiskalni račun. Sve ovo je potrebno da bi se zakonski kompletirala dokumentacija potrebna za obradu reklamacije.

Prihvaćena mi je reklamacija za patike pa me interesuje da li mogu da uzmem druge patike i koja cena se računa ako doplaćujem, trenutna cena ili cena koja je bila kad sam kupio patike? 
Poštovana/i kada menjate kupljeni proizvod ili imate odobrenu reklamaciju, uvek se računa cena koju ste platili odn. cena u trenutku kupovine, bez obzira da li je trenutna cena manja ili veća od cene na fiskalnom računu.

THE SPOT KARTICA

Kako mogu da dobijem vašu karticu?
Poštovana/i The Spot loyalty karticu možete dobiti na dva načina. Prvi je da se obratite kolegama u bilo kojoj The Spot radnji i nevezano za kupovinu bilo kog proizvoda, zatražite da popunite pristupnicu. Nakon popunjavanja pristupnice kolege će Vam izdati karticu. Drugi je da pristupnicu popunite online, na našem sajtu, ukoliko ste registrovani korisnik. Za karticu možete aplicirati kad ste ulogovani na sajtu sa Vašim nalogom. Potrebno je da odete na padajući meni i izaberete opciju Spot kartica. Pri popunjavanju pristupnice, potrebno je da ostavite osnovne podatke - ime i prezime, adresu stanovanja, e-mail adresu, broj telefona. Kartica će u elektronskom obliku biti na Vašem nalogu. Kao član Loyalty kluba bićete redovno obaveštavani o pogodnostima koje ćete dobijati, kao i o svim akcijama u The Spot i Djak radnjama.

Na koji način mogu da povežem moju karticu?
Poštovana/i ukoliko već posedujete Spot ili Đak karticu, jer ste za istu aplicirali u nekom od naših maloprodajnih objekata popunjavanjem pristupnice kod kolega na kasi, neophodno je da je povežete sa Vašim nalogom na sajtu, kako bi koristili pogodnosti i pri online kupovini. Karticu možete povezati ukoliko ste registrovani korisnik. Neophodno je da budete ulogovani sa Vašim nalogom i da na Vašem profile, u delu Poveži karticu lojalnosti upišete broj koji se nalazi na poleđini kartice, ispod bar koda. Nakon toga idete na dugme dodaj karticu.

Koje pogodnosti imam sa karticom?
Poštovana/i svaka kupovina donosi određene pogodnosti, osim kupovine pojedinih artikala koji su izuzeti od povrata bodova (top i premium modeli), kao i kupovine uz Đak special i Đak popust kartice ili kupovine plaćene putem administrativne zabrane (sindikalni kupci poseduju posebne kartice). Pravo trošenja zarađenih poena se ostvaruje na celokupan asortiman, osim na premium modele. Odnosi se i na akcijske artikle, ukoliko je tako navedeno u odluci o akcijskoj prodaji i nema kumuliranja sa drugim vidovima popusta (Đak specijal, Đak popust kartice i ostalo), odnosno moguće je koristiti samo jedan vid popusta. Poene koje ste zaradili kupovinom u radnji možete koristiti u roku od 24 sata, dok sa poeni ostvareni online kupovinom evidentiraju 20. dana od dana kucanja računa odn. čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla.
Poeni se najkasnije mogu iskoristiti u roku od godinu dana od dana kupovine kojom ste ih ostvarili, isključivo u nekoj od naših radnji. Pravo trošenja zarađenih poena se obustavlja tokom trajanja akcija u maloprodajnim objektima u kojima kupci dobijaju veliki povrat poena (povrat veći od 20%) na karticu.
Na osnovu vrednosti kupovine u predhodnih 12 meseci, postoje 3 kategorije kartica: Silver – povrat 1,5%, Gold – povrat 3% i Platinum – povrat 5%.
Pored povrata koji možete ostvariti u zavisnosti od kategorije kartice, kompanija često ima i akcije u kojima je definisan iznos povrata za svaki model koji je na akciji, dupli poeni itd. Svakako je pogodnost koju imaju članovi kluba jasno istaknuta na sajtu, za svaki artikal ispod cene.

Kako mogu da znam koliko imam poena na kartici?
Poštovana/i stanje poena na Vašoj kartici mogu da Vam provere kolege na kasi, u bilo kom maloprodajnom objektu. Ukoliko ste Vašu karticu povezali sa svojim nalogom na našem sajtu, trenutno stanje poena možete proveriti u svakom trenutku na svom profilu.

Da li The Spot karticu mogu da koristim u radnjama Djak sporta? 
Poštovana/i Vašu Loyalty karticu možete koristiti kako pri kupovini u maloprodajnim objektima The Spota i Djak sporta, tako i pri online porudzbinama na oba sajta.

Porucila sam patike, stigle su pre nedelju dana, ali mi poeni jos nisu na kartici. Zašto?
Poštovana/i poene koje ste zaradili kupovinom u radnji možete koristiti u roku od 24 sata, dok se poeni ostvareni online kupovinom evidentiraju 20. dana od dana kucanja računa odn. čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla.

Mislim da mi nedostaju neki poeni na kartici. Kako to mogu da proverim?
Poštovana/i kao što je navedeno u pravilniku korišćenja kartice, svaki korisnik ima pravo da zahteva uvid u listing transakcija kartice lojalnosti. Zahtev se prosleđuje pismenim putem, na e-mail info@djaksport.com. Neophodno je proslediti broj kartice, ime i prezime i broj telefona vlasnika kartice. Najkasnije u roku od 10 radnih dana, na e-mail adresu biće Vam prosleđen listing kartice.


TheSpot zadržava pravo promena cena bez prethodne najave! Podaci su informativnog karaktera i podložni su izmenama. Svi prikazani artikli su deo naše ponude, ali ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Na žalost, ne možemo garantovati da su opisi proizvoda, prikazi fotografija i informacije bez greške.