Obrada i isporuka traju 1-2, maksimalno 5 radnih dana

Besplatna dostava za kupovinu preko 10000 RSD

           Reklamacije

 

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac ima pravo da uloži reklamaciju na kupljeni proizvod u roku od 2 godine od datuma kupovine.

Potrošač reklamaciju može izvršiti usmeno u prodajnom objektu u kome je robu kupio, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem isključivo uz dostavu fiskalnog isečka, odnosno računa o kupljenj robi ili drugog dokaza o kupovini kao što je: kopija računa, slip, izvod iz banke za kupovinu platnim karticama ili čekovima građana, izvod iz službe računovodstva za kupovinu preko administrativne zabrane, gotovinski račun ili potvrda porudžbine sa ID brojem za online porudžbine.

Po prijemu, reklamacija se evidentira i proizvod prosleđuje na pregled komisiji. Najkasnije u roku od 8 dana prodavac je dužan da odgovori na uloženu reklamaciju.

Po prijemu odgovora potrošač je dužan da se, najkasnije u roku od 3 dana, izjasni na predlog prodavca. Ukoliko se potrošač ne izjasni u navedenom roku, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca.

 

 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

 

U skladu sa članom 151. Zakona o zaštiti potrošača, kompanija Đak d.o.o. Beograd je obavezna da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, putem tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje na adresi:

https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

• u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja

• za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac

• na neposredne pregovore između potrošača i trgovca

• na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku

• u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

 

 

Otklanjanje nesaobraznosti za tehničku robu posle isteka zakonskog roka

 

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti tehničke robe potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu. Pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Kompanija Đak d.o.o. Beograd će rado izaći u susret potrošačima i pomoći oko informacija o dostupnim servisima, posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

 

Reklamacioni list možete preuzeti ovde

 

© 2023 The Spot Izrada Smart Web