Obrada i isporuka traju 1-2, maksimalno 5 radnih dana

Besplatna dostava za kupovinu preko 10000 RSD

ČESTA PITANJA

KONTAKT CENTAR - KORISNIČKA PODRŠKA

Kako mogu da dobijem informacije koje su mi potrebne?
Poštovana/i informacije koje su Vam potrebne možete dobiti pozivanjem kontakt centra na broj 0800-202-201. Ova usluga je besplatna. Takođe, možete nam se obratiti i putem e-maila [email protected].

Koje je radno vreme kontakt centra?
Poštovana/i radno vreme kontakt centra je radnim danima i subotom od 8 do 21 sat, dok je nedelja neradan dan.

Da li kod vas mogu dobiti informacije vezane za radnje u Crnoj Gori?
Poštovana/i u mogućnosti smo da Vam damo informacije za artikle istaknute na sajtu www.thespot.rs namenjenom za tržište Srbije, kao i za maloprodajne objekte u našoj zemlji. Ukoliko ste iz Crne Gore ili Bosne možete poručivati na sajtovima namenjenim tom tržištu ili se za dodatne informacije obratiti kolegama u tim zemljama.

MALOPRODAJNI OBJEKTI

Koje je radno vreme vaših radnji?
Poštovana/i nemaju svi naši maloprodajni objekti isto radno vreme. Na samom sajtu, u odeljku RADNJE, možete da proverite koje je radno vreme one u kojoj Vi nabavljate sportsku opremu. Dovoljno je da kliknete na mesto i adresu radnje i prikazaće Vam se radno vreme radnim danima, subotom i nedeljom. Ukoliko Vam je jednostavnije pozovite naš kontakt centar i operater će Vam pružiti potrebnu informaciju.

Kako mogu da dobijem direktno radnju u Kragujevcu? Gde se nalaze brojevi telefona radnji na sajtu?
Poštovana/i kolege u radnjama su usredsređene na posetioce i brigu o proizvodima, tako da nemaju telefone za kontakt. Za sva pitanja, informacije, pohvale i eventualne primedbe na raspolaganju su Vam operateri kontakt centra, koje možete kontaktirati putem telefona 0800-202-201 ili e-maila [email protected]">[email protected]

Kako da znam koje veličine su u ponudi?
Poštovana/i na sajtu je prikazana kompletna ponuda. Pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina. Kada stanete kursorom na kvadratić i on pocrveni, u zagradi će Vam se prikazati i evropska veličina. Veličine koje nisu prikazane, na žalost nemamo na stanju. Ukoliko smo dobili tabelu od proizvođača otvoriće se kad kliknete na TABELA VELIČINA.
Ukoliko želite da posetite radnju u kojoj ima model koji želite, odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na kvadratić u kome piše PRONAĐI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.

U ponudi na sajtu imate model koji mi se dopada, ali nemate moj broj. Da li postoji mogućnost da mi poručite?
Poštovana/i sve što imamo u ponudi je istaknuto na našem sajtu. Na žalost ne postoji mogućnost da Vam isporučimo veličinu koju nemamo u ponudi, niti postoji mogućnost da je nabavimo za Vas.

Da li na sajtu mogu da pretražim šta imate u ponudi za određenu veličinu, npr. broj 44?
Poštovana/i potrebno je prvo da suzite pretragu na osnovu toga da li želite muški, ženski ili dečiji model. Nakon toga, koristite filtere koji su Vam ponuđeni sa leve strane. Možete suziti pretragu po veličini, ali i po boji, brendu, sportu za koji je namenjen.

Koja je dužina gazišta?
Poštovana/i podaci koje nam je proizvođač dao su dostupni na sajtu, u delu TABELA VELIČINA. Savet je da se pri izboru ne oslanjate samo na dužinu gazišta, već i na evropski broj, a ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamenu u najbližoj radnji ili da pozovete kontakt centar i mi ćemo organizovati zamenu preko kurirske službe.

Kako da odaberem odgovarajuću veličinu trenerke, kad na sajtu nisu istaknute dimenzije odn. obim i dužine nogavica i gornjeg dela?
Poštovana/i svi podaci koje smo dobili od proizvođača su istaknuti na sajtu u delu TABELA VELIČINA. Ukoliko taj podatak nije istaknut, na žalost, nismo ga dobili od proizvođača. Savet je da se pri izboru oslonite na to koju veličinu obično kupujete. Svakako, ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamenu u najbližoj radnji ili da pozovete kontakt centar kako bi operater organizovao zamenu preko kurirske službe.

Našao sam patike koje mi se dopadaju, ali nema uopšte ponuđenih veličina. Kako da znam da li ih imate u mom broju?
Poštovana/i očigledno ste pretraživali na Google-u pa Vam je otvorio stranicu sa modelom koji smo ranije imali u ponudi. Na žalost, ukoliko nema ponuđenih veličina, znači da tog modela više nemamo na stanju. Pogledajte ostale modele u našoj ponudi.

PORUDŽBINE

Kako mogu da poručim proizvode sa sajta?
Poštovana/i proizvode sa sajta je moguće poručiti na više načina.
Prvi je samostalno poručivanje direktno na sajtu. Imate mogućnost da porudžbinu kreirate kao GOST ili da se registrujete kao kupac na sajtu i da kreirate porudžbinu sa Vašeg naloga.
Porudžbinu možete obaviti pozivanjem kontakt centra na broj telefona
0800-100-505. Operateri će zapisati koji artikal želite i podatke za isporuku. Molimo Vas da u tom slučaju pripremite tačnu šifru artikla koja je istaknuta na sajtu kako bi operater poručio ono što želite. Treći način je da nam prosledite Vašu porudžbinu putem e-maila [email protected]. Molimo Vas da nam u tom slučaju prosledite potrebne podatke, kako bi Vaša porudžbina mogla da se realizuje:

  • Šifra artikla
  • Veličina
  • Količina
  • Ime i prezime primaoca
  • Adresa za isporuku
  • Mobilni kontakt telefon

Koje prednosti imam ukoliko poručujem kao registrovani kupac?
Poštovana/i ukoliko se registrujete kao kupac na sajtu, imate mogućnost da ispratite obradu porudžbine na svom nalogu, jer se sve evidentiraju u istoriji kupovine. Veoma važna prednost je ta što možete koristiti pogodnost članstva u loyalty klubu odn. povezati Vašu Đak & Spot karticu sa nalogom na sajtu, čime dobijate karticu u elektronskom obliku i ostvariti povrat poena istaknut na sajtu u trenutku porucivanja odabranih artikala. Takođe, u svakom trenutku imate uvid u trenutno stanje poena na kartici.

Kada želim da se registrujem na sajtu, traži mi da upišem e-mail i lozinku. Da li tu treba da se upiše lozinka za pristup e-mailu?
Poštovana/i treba da osmislite lozinku koja će Vam služiti za pristup našem sajtu.

Registrovan sam na sajtu i pokusavam da se prijavim, ali stalno dobijam odgovor da mi email adresa koju stalno koristim nije u dobrom formatu
Poštovana/i ukoliko koristite mobilni telefon kao uređaj preko koga pristupate Vašem nalogu, često se dešava da prilikom unosa postoji prazno polje ispred ili iza email adrese. Nije vidljivo na prvi pogled, ali ga sistem prepoznaje i iz tog razloga dobijate odgovor da adresa nije u dobrom formatu. Potrebno je da postavite kursor na početak i izbrišete sve ispred i na kraj adrese i izbrišete sve iza i neće više biti problema sa prijavom.

Registrovao sam se na sajtu i želim da poručim neke proizvode. Međutim, na spisku gradova za isporuku nema u ponudi moje mesto. Kako da poručim?
Poštovana/i ukoliko Vaše mesto stanovanja nije na spisku ponuđenih, odaberite najbliže mesto, a naziv Vašeg upišite u delu informacije bitne za isporuku.

Registrovana sam na sajtu, ali sam zaboravila lozinku. Možete li mi pomoći?
Poštovana/i potrebno je da odete na polje prijava i da izaberete opciju zaboravljena lozinka. Na Vaš e-mail će stići link putem koga možete promeniti lozinku.

Koji je minimalan iznos za poručivanje?
Poštovana/i sve što je u ponudi na sajtu možete poručiti da Vam stigne na adresu i ne postoji minimalan iznos za poručivanje. Ukoliko je ukupna vrednost Vaše porudžbine preko 10000,00 dinara troškove dostave snosi the Spot. Za porudžbine čija je ukupna vrednost do 10000,00 dinara troškovi dostave iznose 250,00 dinara.

Ne mogu da završim porudžbinu, jer mi traži PROMO KOD. Možete li mi reći koji je?
Poštovana/i PROMO KOD unose kupci koji su ga dobili putem Newsletter-a, od kompanije čije usluge koriste, poslodavca... Ukoliko isti ne posedujete zanemarite to što se traži njegov unos i odaberite opciju završi kupovinu, da pređete na naredni korak.

Kako da znam da sam dobro poručio?
Poštovana/i ukoliko ste poručili nešto direktno sa našeg sajta, dokaz da ste dobro poručili je potvrda koja stiže na Vaš mail, kao PODACI O PORUDŽBINI. Možete još jednom da proverite da li su svi podaci koje ste naveli ispravni, a ujedno dobijate i ID broj porudžbine. Ukoliko potvrda porudžbine nije stigla u Vaše INBOX sanduče, obavezno proverite SPAM ili JUNK sanduče, gde Vam stiže neželjena pošta. Ako Vam mail nije stigao, znači da ste preskočili neki korak i da porudžbina nije bila ispravna. Vratite se na sajt i proverite da li je odabrani artikal i dalje u korpi. Ako jeste, otvorite korpu i ponovite ostale korake. Drugi način da proverite da li je poručivanje uspešno jeste da odete na Vaš profil na našem sajtu i u padajućem meniju da odaberete deo ISTORIJA. Tu su evidentirane sve porudžbine napravljene na tom nalogu.

Ne mogu nikako da završim porudžbinu na sajtu. Idem na polje potvrdi i stalno me vraća na isto. Ispod piše da smanjim količinu, ali je to nemoguće, jer pokušavam da poručim samo jedan komad. Šta da radim?
Poštovana/i pokušavate da poručite proizvod za koji smo već primili onoliko porudžbina koliko imamo količinu na lageru. Na žalost ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, posle svake primljene porudžbine. Time što Vam sajt ne dozvoljava da završite porudžbinu se izbegava da naknadno budete obavešteni da poručeni proizvod nemamo za isporuku. Pri narednom ažuriranju sajta će to biti uklonjeno sa sajta. Najbolje je da taj artikal izbrišete iz korpe i odaberete neki drugi proizvod iz naše ponude.

Kako mogu da budem siguran da mi neće stići oštećen proizvod?
Poštovana/i kompanija Đak, sa čijeg sajta poručujete, je na našem tržištu već dugi niz godina i garantuje za sve isporuke iz internet prodavnice. Svaki proizvod se pregleda pre pakovanja i slanja na adresu kupca. Ukoliko se desi da niste zadovoljni proizvodom ili primetite nedostatak koji je nama promakao možete se obratiti kolegama u najbližoj radnji ili pozvati kontakt centar i organizovaćemo zamenu ili povrat.

Napravila sam sinoć porudžbinu putem sajta, ali sam shvatila da mi treba veći broj. Možete li to da izmenite?
Poštovana/i na žalost nismo u mogućnosti da menjamo Vašu porudžbinu. Pripremite ID broj, pozovite kontakt centar i operater će proveriti dokle je stigla obrada Vaše porudžbine. Ukoliko postoji mogućnost storniraće porudžbinu, kako bi mogli da napravite novu. U suprotnom, naglašavamo da u roku od 14 dana možete obaviti zamenu kupljenog proizvoda, za drugu veličinu ili drugi model u bilo kojoj našoj radnji ili uz pomoć operatera u kontakt centru.

Putem Vašeg sajta sam napravila dve porudžbine, pa me zanima da li to možete da objedinite i da mi pošaljete zajedno na adresu?
Poštovana/i na žalost ne postoji mogućnost da se dve porudžbine objedine. Važno je naglasiti da se vrlo lako može desiti i situacija u kojoj ste Vi poručili 2 artikla na jednoj porudžbenici, a da Vam artikli ne budu isporučeni zajedno. To je iz razloga što se dešava da jedan artikal bude poslat iz naše radnje u Vranju, a drugi iz radnje u Subotici. Ukoliko je iznos svake od Vaših porudžbina veći od 10000,00 dinara troškove dostave snosi kompanija Đak, pa se nadamo da Vam to ne predstavlja problem. Ukoliko je pojedinačan iznos porudžbina manji od 10000.00 dinara, molim Vas da pripremite ID brojeve obe porudžbine i pozovete kontakt centar kako bi operater izvršio proveru statusa. Ukoliko postoji mogućnost da se obe storniraju, operater će proslediti nalog i nakon toga kreirati novu porudžbinu.

Poručio sam juče putem sajta dva artikla i oba su na potvrdi porudžbine koja mi je stigla od vas. Međutim, danas sam dobio obaveštenje da očekujem isporuku samo jednog proizvoda. Da li to znači da drugog nema?
Poštovana/i često se dešava, kad poručite više artikala na jednoj porudžbenici, da nemamo sve artikle na jednom mestu. Kako se za koji artikal završava obrada porudžbine, tako se radi račun, paket predaje kurirskoj službi za isporuku, a Vama prosleđuje obaveštenje. Čim bude završena obrada porudžbine i za ostale artikle dobićete obaveštenje kao i za prvi artikal. Važno je naglasiti da, ukoliko imate dostavu, ona ostaje ista, bez obzira da li ste poručili jedan ili više artikala i bez obzira koliko se paketa isporučuje na Vasoj adresi. Dostava je evidentirana na jednom računu. Ukoliko nemamo neki od poručenih artikala prosleđujemo obaveštenje, kako biste znali da ne očekujete isporuku.

Da li mogu i kako da otkažem porudžbinu?
Poštovana/i ukoliko ste se predomislili vezano za porudžbinu koju ste napravili kod nas potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će proveriti da li je moguće stornirati porudžbinu. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što pre, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće.

Poručio sam patike i trenerku sa vašeg sajta. Ipak sam se predomislio i želim da poručim samo patike. Da li možete da otkažete trenerku? Poštovana/i ukoliko ste se predomislili vezano za neki artikal na porudžbini, potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će proveriti da li je moguće stornirati jedan artikal. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što pre, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće. Važno je naglasiti, da u slučaju storniranja jednog artikla sa porudžbine, ukoliko se ukupna vrednost Vaše porudžbine smanjuje na iznos ispod 10000,00 dinara, automatski će biti obračunati troškovi dostave u iznosu od 250,00 dinara.

Poručio sam patike na sajtu još pre nedelju dana, ali još uvek nisu stigle, a niko me nije zvao. Šta je sa mojom pošiljkom?
Poštovana/i sva obaveštenja vezana za porudžbine putem sajta stižu na e-mail koji ste naveli prilikom registracije odnosno prilikom poručivanja. Uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku je 1 do 2, maksimalno do 5 radnih dana i ukoliko Vam artikal još uvek nije isporučen, najverovatnije da ga više nije bilo na stanju ili nije bio za slanje kataloškim putem. Molim Vas da proverite Vaš e-mail, kao i junk sanduče, jer obaveštenja često budu tu. Ukoliko Vam je jednostavnije, pripremite ID broj porudžbine, pozovite kontakt centar i operater će izvršiti provere za Vas.

Kada sam poručivao proizvod na vašem sajtu pisalo je da je dostupan, a sad dobijam obaveštenje da artikal nemate za isporuku. Kako to?
Poštovana/i naš sajt se ažurira više puta u toku dana. Na žalost ne postoji mogućnost da se ažurira u svakom trenutku, posle svake porudžbine ili kupovine u našim radnjama. Iz tog razloga je i obaveštenje na dnu stranice na našem sajtu koje kaže da su svi prikazani artikli deo naše ponude, ali ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Sve porudžbine se obrađuju onim redosledom kojim kupci poručuju, sve dok traženo imamo na lageru. Takođe, može da se desi da pri pregledu artikla kolege utvrde da je artikal oštećen i da iz tog razloga nije za isporuku.

Poručila sam sa sajta dva artikla i iznos porudžbine je 10200,00 pa mi je dostava besplatna. Sada sam dobila obaveštenje da jedan artikal nemate. Da li to znači da ću platiti dostavu, jer je cena artikla koji imate manja od 10000,00 dinara? Poštovana/i s obzirom da nije Vaša krivica što je ukupan iznos porudžbine manji od 10000,00 dinara dostava će biti besplatna.

Dobila sam obaveštenje da artikal koji mi se dopada i koji sam poručila nemate za isporuku. Međutim, kada posetim sajt i dalje piše da ga imate na lageru. Da li da napravim novu porudžbinu?
Poštovana/i ukoliko ste dobili obaveštenje da artikal koji ste poručili nemamo za isporuku onda je to zaista tako. Razlog zašto se i dalje može pronaći na sajtu je taj što se još uvek vodi na stanju u radnji, ali je ili na rezervaciji za nekog kupca ili na rezervaciji po predračunu Ili su kolege pri pregledu ustanovile da postoji neko oštećenje zbog koga artikal nije za slanje kataloškim putem. Zbog toga Vam savetujemo da pogledate druge modele iz naše ponude.

NAČIN PLAĆANJA

Koje su mogućnosti plaćanja u vašim radnjama?
Poštovana/i u maloprodajnim objektima Đak sporta pored gotovinskog moguće je i plaćanje na odloženo i to:

  • putem administrativne zabrane, na period otplate do 9 mesečnih rata (sami odaberite svoj broj rata) ukoliko Vaša firma ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom
  • putem platnih listića, na period otplate do 5 mesečnih rata, ukoliko Vaša firma nema sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom
  • čekovima građana, na 12 mesečnih rata, s tim da prva rata ide odmah
  • kreditnim karticama Banke Intesa na period otplate do 9 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • MASTERATA karticom OTP banke na period otplate do 6 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • DINA karticom Poštanske štedionice na period otplate do 6 mesečnih rata, s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara
  • putem penzionog čeka

Želim da pazarim kod Vas putem administrativne zabrane. Pošto posedujem karticu za sindikalne kupce, da li to znači da mogu samo sa njom doći u radnju, bez obrazaca koje sam pre dostavljala?
Poštovana/i ukoliko želite da pazarite putem administrativne zabrane neophodno je da pri odlasku u radnju ponesete obrasce, popunjene i overene od strane ovlašćene osobe iz Vašeg računovodstva, ne starije od 15 dana, ličnu kartu i sindikalnu karticu. Bez nekog od navedenih dokumenata kupovina, na žalost nije moguća.

Šta je potrebno da bih mogao da pazarim sa penzionim čekom na rate?
Poštovana/i kako biste kupovali preko penzonog čeka na rate, potrebno je priložiti:

  • original poslednja dva penziona čeka
  • ličnu kartu na uvid

Šta je potrebno da bih mogao da pazarim putem platnog listića?
Poštovana/i kako biste kupovali putem platnog listića na rate, potrebno je priložiti:

  • obračunski list (platni listić) ne stariji od 2 meseca
  • ličnu kartu na uvid

Već sam kupovala putem platnog listića na rate u vašoj radnji. Šta je potrebno prilikom sledeće kupovine?
Poštovana/i ukoliko ste obavili kupovinu putem platnog listića, za svaku narednu je neophodno da priložite:

  • obračunski list (platni listić) ne stariji od 2 meseca
  • sindikalnu karticu dobijenu prilikom prve kupovine
  • ličnu kartu na uvid

Na koji račun mogu da uplatim ratu za kupovinu putem platnog listića?
Poštovana/i 3 dana pre dospeća rate na naplatu dobijaćete, na broj telefona koji ste ostavili prilikom kupovine, obaveštenje koje će sadržati iznos rate, žiro račun za uplatu i poziv na broj koji je neophodno navesti na uplatnici.

Da li je potrebno da imam sredstva na računu da bih mogla da pazarim sa Dina karticom Poštanske štedionice na rate?
Poštovana/i Đak sport ima sklopljen ugovor sa Poštanskom štedionicom na osnovu koga možete sa Dina karticom pazariti u našim radnjama na 6 mesečnih rata s tim da rata ne bude manja od 1.000,00 dinara. Za sve ostale detalje vezane za karticu, poput stanja na računu, neophodno je da se obratite službeniku u Vašoj banci.

Ako poručim sa sajta, kako mogu da platim?
Poštovana/i ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta kao način plaćanja možete odabrati:

  • pouzećem odn. prilikom preuzimanja od kurirske službe, što podrazumeva plaćanje isključivo gotovinom
  • putem administrativne zabrane, na period otplate do 9 mesečnih rata (sami odaberite svoj broj rata) ukoliko Vaša firma ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom
  • platnim karticama Visa, MasterCard, Maestro i American Express odobrenim od strane banke izdavaoca za online odn. internet plaćanje
  • kreditnim karticama Banke Intesa na period otplate do 9 mesečnih rata, za porudžbine preko 2.000,00 dinara

Da li postoji mogućnost da poručim neke artikle sa sajta i da ih platim administrativnom zabranom?
Poštovana/i kompanija Đak d.o.o. Beograd je omogućila svojim kupcima da prilikom poručivanja na sajtu odabrane artikle plate administrativnom zabranom, na period otplate do 12 mesečnih rata, bez kamate.

Na koji način mogu odabrano na sajtu da platim administrativnom zabranom?
Poštovana/i ukoliko kompanija ili radna organizacija u kojoj ste zaposleni ili sindikat čiji ste član ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa kompanijom Đak d.o.o. Beograd možete prilikom kreiranja porudžbine odabrati plaćanje administrativnom zabranom. Neophodno je da imate pripremljena 2 primerka administrativne zabrane, overena od strane obračunskog radnika, ne starija od 15 dana, fotokopiju obe strane lične karte ili očitanu ličnu kartu ukoliko je čipovana i Đak sindikalnu karticu ukoliko je posedujete. Više o načinu plaćanja putem administrativne zabrane možete saznati ovde (link ka pravilniku)

Kako firma u kojoj radim može da sklopi ugovor sa Vama i da zaposleni kupuju putem administrativne zabrane?
Poštovana/i da bi zaposleni mogli da plaćaju putem administrativne zabrane neophodno je da kompanija ili sindikat imaju sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa kompanijom Đak d.o.o. Beograd. U slučaju da nemamo sklopljen ugovor o saradnji vlasnik, menadžer kompanije ili predstavnik sindikata može proslediti zahtev na email adresu [email protected]. U zahtevu je potrebno navesti naziv sa kojim je firma registrovana u APR-u (Agencija za privredne registre), PIB (poreski identifikacioni broj) matični broj i broj zaposlenih.

Kako mogu biti siguran u bezbednost plaćanja karticom na sajtu?
Poštovana/i sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica Banke Intesa, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Njednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmereni na sajt banke. Na sajtu banke vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo banci kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.

Odabrala sam plaćanje karticom i nakon toga dobila obaveštenje da artikal nemate za isporuku. Kada će mi biti vraćen novac na račun?
Poštovana/i kada odaberete način plaćanja karticom na Vašem računu se rezervišu sredstva u iznosu Vaše porudžbine. Tek kada završimo obradu, potvrdimo da imamo na lageru ono što želite i uradimo račun, obavlja se naplata. Ukoliko nije moguće izvršiti isporuku obaveštavamo Vas o tome, kao i banku da stornira rezervaciju sredstava kako bi ste mogli da raspolažete svojim novcem.

Da li se vrši konverzija valuta prilikom plaćanja platnim karticama?
Poštovana/i sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u Vašu valutu prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operateri platnih kartica. Zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do male razlike u ceni koje je naplaćena od cene koja je iskazana na našem sajtu.

Da li je moguće poručiti neke proizvode sa sajta za klub i platiti preko računa?
Poštovana/i sve što je u ponudi na našem sajtu možete da platite i putem predračuna. U tom slučaju neophodno je da pripremite šifre artikala sa našeg sajta, veličine i potrebne količine, tačan naziv firme, adresu sedišta, PIB, adresu za isporuku, e-mail na koji Vam možemo proslediti profakturu, kao i ime i broj telefona osobe za kontakt. Nakon toga možete pozvati kontakt centar kako bi operater sve organizovao ili proslediti zahtev sa potrebnim podacima na email adresu [email protected]

ISPORUKA

Za koliko je isporuka?
Poštovana/i uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku poručenog artikla je 1 do 2, maksimalno do 5 radnih dana. Na žalost, nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vreme isporuke, jer to ne zavisi isključivo od nas već i od kurirske službe. U svakom slučaju, možete pozvati kontakt centar i operater će izvršiti provere i dati Vam preciznije informacije o tome dokle je stigla Vaša porudžbina. Ako ste porudžbinu obavili putem sajta, molimo Vas da pripremite ID broj porudžbine. Važno je naglasiti da, kada kurirska služba preuzme paket od nas, dobijate SMS ili Viber obaveštenje, sa brojem Vašeg paketa. Isporuka obično bude tokom narednog dana. Svakako, možete pratiti Vaš paket na sajtu www.dailyexpress.rs ili kontaktirati njihov call centar na broj telefona 011-331-33-33 kako bi Vam dali dodatne informacije.

Koliko naplaćujete isporuku?
Poštovana/i ukoliko je ukupna vrednost Vaše porudžbine preko 10000,00 dinara troškove dostave snosi Đak sport. Za porudžbine čija je ukupna vrednost do 10000,00 dinara troškovi dostave iznose 250,00 dinara. Ukoliko nakon kreiranja porudžbine, čija je ukupna vrednost preko 10000,00 dinara, što znači da je dostava besplatna, odustanete od kupovine nekog artikla, čime se ukupna vrednost porudžbine smanjuje na iznos ispod 10000,00 dinara, automatski će biti obračunati troškovi dostave u iznosu od 250,00 dinara.

Koja kurirska služba vrši dostavu?
Poštovana/i sarađujemo sa kurirskom službom Daily Express, koja vrši isporuku radnim danima u periodu od 8 do 16 časova. Na dan isporuke prosleđuju Vam SMS ili Viber obaveštenje, kako biste obezbedili da na adresi bude osoba koja može da preuzme paket. Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke od kurira primetite da na paketu postoji oštećenje ili ukoliko postoji neslaganje u iznosu za plaćanje molimo da odbijete prijem pošiljke i da odmah pozovete kontakt centar kako bi operater izvršio potrebne provere i ispravke ukoliko je potrebno.

Šta je to paketomat?
Poštovana/i paketomat je nova usluga kurirske službe Daily Express. Paketomati su postavljeni na Nis petrol i Gazprom benziskim stanicama, na 30 lokacija u Beogradu i 30 lokacija u Novom Sadu, Zrenjaninu, Pančevu, Čačku, Kragujevcu i Nišu. Rade 24 časa dnevno, jednostavni su i bezbedni za upotrebu. Nakon uspešno kreirane porudžbine i odabira ovog načina dostave, kada paket bude ostavljen u paketomat, dobijate SMS ili Viber obaveštenje od kurirske službe u kome je KOD Vaše pošiljke. Neophodno je da paket preuzmete na odabranom paketomatu (benzinskoj stanici) u roku od 48 sati. Ukoliko ste odabrali način plaćanja pouzećem, na kasi pročitajte KOD iz poruke i platite otkupninu kasiru (gotovinom ili platnom karticom). Nakon toga, na paketomatu ukucate KOD i preuzmite paket. Ukoliko je porudžbina plaćena unapred nema potrebe da se javljate zaposlenima na kasi. Maksimalna veličina paketa, koji je moguće preuzeti na paketomatu je 44x44x47 cm (to je npr. veličina kutije za čizme ili jakne za odrasle).

Dobila sam SMS poruku od kurirske službe da paket mogu da preuzmem na paketomatu. Zašto, ako na sajtu piše da je isporuka na adresi?
Poštovana/i kao što je istaknuto na sajtu isporuka je na adresi koju ste naveli prilikom poručivanja. Preuzimanje pošiljke na paketomatu je nova usluga kurirske službe Daily Express koju nude primaocima paketa, ukoliko su za istu zainteresovani. U tom slučaju je neophodno izvršiti preusmeravanje pošiljke na odabrani paketomat na sajtu kurirske službe.

Da li je moguća isporuka nakon 12 časova. Pre toga nikoga nema kući?
Poštovana/i kao što ste videli prilikom poručivanja, na žalost nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vreme isporuke. Samom potvrdom porudžbine ste pristali na rok i uslove isporuke. Kada Vas kurir kontaktira proverite direktno sa njim da li postoji mogućnost da Vam izađe u susret.

Odgovara mi isporuka iskljućivo u toku popodneva. Da li je to moguće?
Poštovana/i sarađujemo sa kurirskom službom Daily Express, koja vrši isporuku radnim danima u periodu od 8 do 16 časova. Iz tog razloga nije moguća isporuka u toku popodneva. Ukoliko ne postoji mogućnost da Vi ili neko za Vas preuzme pošiljku u vreme rada kurirske službe, savet je da odaberete opciju preuzimanja na paketomatu. U tom slučaju, od trenutka dobijanja obaveštenja da je paket spreman za preuzimanje, isto možete učiniti u narednih 48 sati, u trenutku kada to Vama najviše odgovara.

Šta se dešava ako nisam na adresi kad dođe kurir?
Poštovana/i pre dolaska na Vašu adresu kurir će Vas kontaktirati na broj telefona koji ste naveli prilikom kreiranja porudžbine. Tom prilikom možete dogovoriti odlaganje isporuke za naredni dan. Ukoliko i sutradan nikoga ne bude na adresi, paket će nam se vratiti.

Da li mogu da otvorim paket i da probam poručeno, pa ako ne odgovara odmah da vratim kuriru?
Poštovana/i na žalost tako nešto nije moguće. Da bi Vam kurir isporučio paket neophodno je da ga predhodno naplati. Ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete se javiti kolegama u najbližoj radnji ili pozvati kontakt centar.

Dopadaju mi se proizvodi koje imate na sajtu. Da li mogu da poručim i da isporuka bude van granica Srbije?
Poštovana/i u mogućnosti smo da artikle poručene na sajtu www.thespot.rs isporučujemo isključivo na teritiriji Srbije. Ukoliko ste iz Crne Gore, Makedonije ili Bosne možete poručivati na sajtovima namenjenim tom tržištu.

Da li šaljete vašu robu na Kosovo?
Poštovana/i na žalost imali smo problema pri isporuci paketa i više ne šaljemo na Kosovo. Vi možete da poručite proizvode sa našeg sajta ukoliko Vam odgovara da željeno preuzmete u nekoj od naših radnji, u Raškoj, Novom Pazaru, Vranju... Ukoliko želite da poručite molimo Vas samo da to učinite uz pomoć operatera, pozivom na broj 0800-100-505.

Da li mogu da poručim nešto sa sajta i da mi se isporuči u vašoj radnji u mom gradu?
Poštovana/i ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta, kao adresu isporuke, nažalost ne možete navesti adresu naše radnje. Možete navesti Vašu kućnu adresu ili adresu na radnom mestu odnosno onu na kojoj će neko moći da plati i preuzme pošiljku koja je za Vas.

ZAMENE I POVRATI

Stigle su mi patike koje sam poručio, međutim ne odgovara mi veličina. Da li mogu da zamenim?
Poštovana/i naravno da možete da zamenite artikal koji ste poručili online, pod uslovom da artikal nije korišćen i da je u originalnoj ambalaži. Zamenu možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Najefikasniji i najbrži način je da posetite najbližu prodavnicu Đak sporta, ponesete artikal koji Vam ne odgovara i račun koji Vam je stigao uz proizvod i naše kolege će Vam pomoći.
Ukoliko imaju na stanju model i veličinu koja Vam odgovara zameniće Vam na licu mesta i u tom slučaju je zamena besplatna.
Ukoliko kolege nemaju na stanju odgovarajući artikal, poručiće iz radnje u kojoj ima i biće Vam isporučen na Vašoj adresi u roku od par radnih dana. U tom slučaju snosite troškove dostave koji iznose 250,00 dinara.
Ukoliko niste u mogućnosti da posetite neku od naših prodavnica, možete nam uputiti zahtev za zamenu na [email protected] i biće Vam prosleđen e-mail koji je potrebno popuniti i vratiti, kako bi organizovali zamenu preko kurirske službe.
Na raspolaganju je i mogućnost da pozovite naš kontakt centar i operater će organizovati da kurirska služba dođe i preuzme artikal koji Vam ne odgovara i nakon toga ćemo Vam poslati odgovarajući.
U slučaju zamene poručenog artikla preko kurirske službe, troškove preuzimanja proizvoda koji se menja i dostave zamenskog artikla snosi kupac, što ukupno iznosi 300.00 dinara i zamena može da potraje 7 do 10 dana.
Molimo Vas da artikal koji želite da zamenite ne šaljete samoinicijativno, već isključivo u dogovoru sa zaposlenima.

Da li može da se vrati poručeno?
Poštovana/i ukoliko Vam ne odgovara artikal koji ste poručili i ne želite ništa drugo u zamenu, možete ga vratiti, a mi ćemo Vam vratiti novac. Podrazumeva se da artikal možete vratiti isključivo nekorišćen, u originalnoj ambalaži. Povrat možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Najefikasniji i najbrži način je da posetite najbližu prodavnicu Đak sporta, ponesete artikal koji Vam ne odgovara i račun koji Vam je stigao uz proizvod i naše kolege će Vam pomoći. Ukoliko niste u mogućnosti da posetite neku od naših prodavnica, možete nam uputiti zahtev za povrat na [email protected] i biće Vam prosleđen e-mail koji je potrebno popuniti i vratiti, kako bi organizovali zamenu preko kurirske službe. Treća mogućnost je da pozovete naš kontakt centar i mi ćemo organizovati da kurirska služba dođe i preuzme proizvod. Molimo Vas da artikal od čije kupovine želite da odustanete ne šaljete samoinicijativno, već isključivo u dogovoru sa zaposlenima. Naglašavamo da se novac vraća isključivo uplatom na tekući račun, pa je potrebno pripremiti broj računa prilikom posete radnji ili poziva kontakt centru. Rok za uplatu novca je 14 dana.

REKLAMACIJE

Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen u radnji?
Poštovana/i po važećem zakonu pravo da podnesete reklamaciju na kupljeni proizvod imate u roku od 2 godine od dana kupovine. Ukoliko ste artikal kupili u nekoj od naših radnji, neophodno je da artikal koji želite da reklamirate, zajedno sa fiskalnim računom odnesete u radnju u kojoj ste artikal i kupili. Ako je u pitanju obuća neophodno je da bude očišćena i da je spakujete u kutiju. Nije neophodna originalna ambalaža, ali je zbog slanja na pregled najbolje da bude u kutiji. Kolege će primiti proizvod, popuniti reklamacioni list i proslediti na pregled stručnoj komisiji. Najkasnije u roku od 8 dana će Vas obavestiti o ishodu reklamacije odnosno da li je opravdana ili ne.

Treba da podnesem reklamaciju za patike koje sam kupila u radnji koja nije u mestu u kom živim. Kako to mogu da uradim?
Poštovana/i za artikal koji je kupljen u nekom od naših maloprodajnih objekata reklamaciju je neophodno predati u radnji u kojoj je i obavljena kupovina. Ukoliko niste u mogućnosti da reklamaciju predate lično, to možete obaviti putem pošte. U tom slučaju odštampajte primerak reklamacionog lista sa našeg sajta (nalazi se u odeljku kupovina, obrasci, pravilnici, zakonske odredbe) i popunite gornji deo gde piše popunjava kupac. Pored reklamacionog lista i artikla koji reklamirate, neophodno je da pošaljete i fiskalni račun, kao dokaz kupovine. Sve zajedno spakujte i pošaljite na adresu maloprodajnog objekta sa računa. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice vezano za adresu, pozovite kontakt centar kako bi Vam operater pomogao. Čim paket stigne do naših kolega biće prosleđen na pregled komisiji i Vi ćete najkasnije u roku od 8 dana, od dana prijema paketa od strane naših kolega, biti obavešteni o ishodu reklamacije.

Kako mogu da reklamiram patike koje sam kupio preko interneta?
Poštovana/i artikal koji ste poručili online možete da reklamirate u bilo kojoj Đak radnji. Ako je u pitanju obuća, obrišite, spakujte u kutiju i zajedno sa računom koji Vam je stigao uz pošiljku odnesite u najbližu radnju. Kolege će primiti reklamaciju, zapisati Vaše primedbe i poslati na stručnu ekspertizu. Najkasnije u roku od 8 dana će Vas obavestiti o ishodu reklamacije odn. da li je odgovor komisije da je reklamacija opravdana ili ne. Ukoliko niste u mogućnosti da lično predate reklamaciju u nekoj od naših radnji, pozovite kontakt centar i mi ćemo organizovati da kurirska služba dođe i preuzme patike. U tom slučaju odštampajte primerak reklamacionog lista sa našeg sajta (nalazi se u odeljku kupovina, obrasci, pravilnici, zakonske odredbe) i popunite gornji deo gde piše popunjava kupac. Pored reklamacionog lista i artikla koji reklamirate, neophodno je da pošaljete i račun, kao dokaz kupovine. Sve zajedno spakujte, kurir će po našem nalogu doći na Vašu adresu i preuzeti paket. Čim paket stigne do naših kolega biće prosleđen na pregled komisiji i Vi ćete najkasnije u roku od 8 dana biti obavešteni o ishodu reklamacije.

Treba da reklamiram proizvod koji je kupljen u vašoj radnji, ali ne mogu da pronađem račun. Šta mogu da uradim, pošto još uvek imam pravo na reklamaciju?
Poštovana/i da bismo mogli da primimo proizvod na reklamaciju, prema članu 56. Zakona o zaštiti potrošača, neophodno je da Vi, kao kupac, dostavite fiskalni račun ili drugi dokaz o kupovini. Ukoliko ste proizvod platili platežnim sredstvom, koje nije gotovina, uz popunjavanje izjave o neposedovanju fiskalnog računa, prilažete drugi dokaz o kupovini. Kod plaćanja platnim karticama prilažete slip, čekovima građana prilažete izvod Vašeg tekućeg računa koji Vam izdaje banka, a kod plaćanja administrativnom zabranom izvod iz službe finansija preduzeća koje je istu izdalo. Ukoliko je predmetni proizvod plaćen gotovinski, jedini dokaz o kupovini je fiskalni račun. Sve ovo je potrebno da bi se zakonski kompletirala dokumentacija potrebna za obradu reklamacije.

Prihvacena mi je reklamacija za patike pa me interesuje da li mogu da uzmem druge patike i koja cena se računa ako doplaćujem, trenutna cena ili cena koja je bila kad sam kupio patike?
Poštovana/i kada menjate kupljeni proizvod ili imate odobrenu reklamaciju, uvek se računa cena koju ste platili odn. cena u trenutku kupovine, bez obzira da li je trenutna cena manja ili veća od cene na fiskalnom računu.

ĐAK & SPOT KARTICA

Kako mogu da dobijem Đak & Spot karticu?
Poštovana/i Đak & Spot karticu možete dobiti na dva načina. Prvi je da se obratite kolegama u bilo kojoj Đak ili The Spot radnji i nevezano za kupovinu bilo kog proizvoda, zatražite da popunite pristupnicu. Nakon popunjavanja pristupnice kolege će Vam izdati karticu.
Drugi je da pristupnicu popunite online, na našem sajtu, ukoliko ste registrovani korisnik. Detaljno uputstvo kako se aplicira za Đak & Spot karticu na sajtu, mozete pogledati ovde. U tom slučaju dobijate karticu u elektronskom obliku.
Kao član kluba bićete redovno obaveštavani o pogodnostima koje ćete dobijati, kao i o svim akcijama u Đak sportu.

Na koji način mogu da povežem moju karticu?
Poštovana/i ukoliko već posedujete Đak & Spot karticu, jer ste za istu aplicirali u nekom od naših maloprodajnih objekata popunjavanjem pristupnice kod kolega na kasi, neophodno je da je povežete sa Vašim nalogom na sajtu, Uputstvo za povezivanje kartice možete pogledati ovde

Koje pogodnosti imam sa Đak & Spot karticom?
Poštovana/i svaka kupovina, donosi određene pogodnosti, osim kupovine pojedinih artikala koji su izuzeti od povrata bodova odlukom kompanije Đak d.o.o. Beograd, kao i kupovine uz Đak special i Đak ili Spot popust kartice (nije moguće sabiranje popusta) ili kupovine plaćene putem administrativne zabrane i putem platnih listića (kupci poseduju posebne kartice i dobijaju specijalne pogodnosti)
Pravo trošenja zarađenih poena se ostvaruje na celokupan asortiman. Odnosi se i na akcijske artikle, ukoliko je tako navedeno u odluci o akcijskoj prodaji i nema kumuliranja sa drugim vidovima popusta (Đak specijal, Đak ili Spot popust kartice i ostalo), odnosno moguće je koristiti samo jedan vid popusta.
Poene koje ste zaradili kupovinom u radnji možete koristiti u roku od 24 sata, dok sa poeni ostvareni online kupovinom evidentiraju 20. (dvadesetog) dana od dana kucanja računa odn. čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla.
Poeni se najkasnije mogu iskoristiti u roku od godinu dana od dana kupovine kojom ste ih ostvarili, isključivo u nekoj od naših radnji. Pravo trošenja zarađenih poena se obustavlja tokom trajanja akcija u maloprodajnim objektima u kojima kupci dobijaju veliki povrat poena (povrat veći od 20%) na karticu.

Koje pogodnosti imam sa Đak & Spot karticom?
Poštovana/i svaka kupovina, donosi određene pogodnosti, osim kupovine pojedinih artikala koji su izuzeti od povrata bodova odlukom kompanije Đak d.o.o. Beograd, kao i kupovine uz Đak special i Đak ili Spot popust kartice (nije moguće sabiranje popusta) ili kupovine plaćene putem administrativne zabrane i putem platnih listića (kupci poseduju posebne kartice i dobijaju specijalne pogodnosti)
Pravo trošenja zarađenih poena se ostvaruje na celokupan asortiman. Odnosi se i na akcijske artikle, ukoliko je tako navedeno u odluci o akcijskoj prodaji i nema kumuliranja sa drugim vidovima popusta (Đak specijal, Đak ili Spot popust kartice i ostalo), odnosno moguće je koristiti samo jedan vid popusta.
Poene koje ste zaradili kupovinom u radnji možete koristiti u roku od 24 sata, dok sa poeni ostvareni online kupovinom evidentiraju 20. (dvadesetog) dana od dana kucanja računa odn. čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla.
Poeni se najkasnije mogu iskoristiti u roku od godinu dana od dana kupovine kojom ste ih ostvarili, isključivo u nekoj od naših radnji. Pravo trošenja zarađenih poena se obustavlja tokom trajanja akcija u maloprodajnim objektima u kojima kupci dobijaju veliki povrat poena (povrat veći od 20%) na karticu.

Koje pogodnosti imam sa Đak & Spot karticom?
Poštovana/i povrat poena se ostvaruje po 2 osnova:
Godišnja kupovina - Na osnovu iznosa kupovine u predhodnih 365 dana Đak & Spot kartice su podeljene u tri kategorije, pri čemu svaka kategorija donosi početni procenat povrata, u iznosu od 1 do 3%. To je godišnji povrat.
Trenutna kupovina - Na osnovu iznosa trenutne kupovine se obračunava trenutni povrat. Pri kupovini u maloprodajnim objektima se procenat trenutnog povrata dobija na osnovu iznosa trenutne kupovine, dok se pri online kupovini dobija na osnovu iznosa pojedinačnog artikla. Dodatni povrat može biti od 1 do 7%
Ukupan povrat koji kupac može da ostvari se dobija sabiranjem godišnjeg i trenutnog povrata. Tabela povrata je dostupna u svim našim maloprodajnim objektima kao i na sajtu, na stranici Đak & Spot kartice, u pravilniku o uslovima izdavanja I načinu korišćenja Đak & Spot kartice, ali i na ličnom profilu.

Kako se određuje kategorija Đak & Spot kartice?
Poštovana/i kategorija kartice se određuje na osnovu iznosa kupovine u predhodnih 365 dana. U zavisnosti od kategorije kartice se dobija godišnji povrat koji može biti od 1 do 3%

IZNOS GODIŠNJE KUPOVINE KATEGORIJA KARTICE POVRAT
do 14.999 dinara SILVER 1%
od 15.000 do 34.999 dinara GOLD 2%
preko 35.000 dinara PLATINUM 3%

Na sajtu je istaknuto da je uz Đak & Spot karticu povrat od 2 do 4%. Šta to znači?
Poštovana/i ukoliko je istaknut navedeni povrat znači da je cena po kojoj možete poručiti artikal između 7.000 i 13.999 dinara što donosi 1% trenutnog povrata. U zavisnosti od iznosa kupovine u predhodnih 365 dana, Vaša kartica je u silver, gold ili platinum kategoriji, na osnovu čega imate 1, 2 ili 3% godišnjeg povrata. Kad se saberu godišnji i trenutni povrat poručivanjem navedenog artikla možete ostvariti 2,3 ili 4% povrata.

Kako mogu da znam koliko imam poena na Đak & Spot kartici?
Poštovana/i ukoliko ste Vašu karticu povezali sa svojim nalogom na našem sajtu, trenutno stanje poena možete proveriti u svakom trenutku na svom profilu. Ukoliko nemate nalog na sajtu, stanje poena na Vašoj kartici mogu da Vam provere kolege na kasi, u bilo kom maloprodajnom objektu, kao i operateri u kontakt centru. Pripremite Vašu karticu i pozovite 0800-100-505.

Da li karticu dobijenu u Đak radnji mogu da koristim u radnjama The Spota?
Poštovana/i Vašu Đak & Spot karticu možete koristiti kako pri kupovini u maloprodajnim objektima Djak sporta i The Spota, tako i pri online porudzbinama na oba sajta, pod uslovom da ste registrovani korisnik na oba sajta i da je kartica povezana sa nalogom u trenutku kreiranja porudžbine.

Poručila sam patike, stigle su pre nedelju dana, ali mi poeni jos nisu na kartici. Zašto?
Poštovana/i poene koje ste zaradili kupovinom u radnji možete koristiti u roku od 24 sata, dok se poeni ostvareni online kupovinom evidentiraju 20. dana od dana kucanja računa odn. čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla.

Mislim da mi nedostaju neki poeni na Djak kartici. Kako to mogu da proverim?
Poštovana/i kao što je navedeno u pravilniku korišćenja Đak & Spot kartice, svaki korisnik ima pravo da zahteva uvid u listing transakcija kartice. Zahtev se prosleđuje pismenim putem, na e-mail [email protected]. Neophodno je proslediti broj kartice, ime i prezime i broj telefona vlasnika kartice. Najkasnije u roku od 10 radnih dana, na e-mail adresu biće Vam prosleđen listing kartice.

Da li mogu poručeno na sajtu da platim poenima koje imam na kartice?
Poštovana/i kao što je navedeno u pravilniku korišćenja Đak & Spot kartice, prilikom online kupovine moguće je isključivo sakupljanje poena, na žalost ne i trošenje. Poenima koje imate na kartici možete plaćati odabrano prilikom kupovine u maloprodajnim objektima.

© 2023 The Spot Izrada Smart Web