Obrada i isporuka traju 1-2, maksimalno 5 radnih dana.

Besplatna dostava za kupovinu u iznosu preko 10000 RSD

Pravilnik o kataloškom poručivanju proizvoda

Mesto isporuke poručene robe se mora nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Dostava nije ograničena iznosom ili količinom.
Prodavac je obavezan da isporuči robu koja je specificirana u profakturi po kojoj je Kupac izvršio uplatu, a Kupac da uplati iznos na način na koji je dogovoreno.
Kupac ima obavezu da Prodavcu dostavi tačne podatke za profakturu i isporuku robe (Ime i prezime, puna adresa boravišta, broj telefona, veličina i model artikla)
Prodavac ima obavezu da po prijemu potrebnih podataka od Kupca pripremi profakturu za plaćanje, koja predstavlja pisani akt kojim se definiše roba i cena konkretne kupoprodaje, kao i instrukcije za uplatu.
Prodavac je dužan da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu, a u slučaju nemogućnosti otposlanja robe dužan je da Kupca obavesti u roku ne dužem od sedam dana računajući od dana porudžbine.
Đak d.o.o. garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.
U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od iznosa na koji je glasila profaktura, smatraće se da kupoprodaja nije zaključena.
U slučaju da Kupac odustane od kupovine, a novac je već uplaćen dužan je da podnese zahtev za povraćaj novca.
Prilikom preuzimanja robe od dostavljača Kupac je dužan da vizuelno proveri paket.
Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, zahteva da se napravi zapisnik o reklamaciji.
U slučaju oštećenja paketa, dostavna služba nadoknađuje nastale troškove.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana od dana dostave na kućnu adresu uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove ovakvog povraćaja snosi Kupac.
Garancija i povraćaj se ne mogu izvršiti sa proizvodima oštećenim usled neodgovarajuće upotrebe.
Rok za postupanje po reklamaciji iznosi 15 dana od dana prijema reklamacije, a u roku od 8 dana Prodavac je dužan da odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju sa izjašnjenjem o zahtevu potrošača.
Po propuštanju roka za reklamaciju Kupcu su na raspolaganju parnična sredstva predviđena zakonom.
Svi podaci o Kupcu smatraju se poverljivim i ne mogu se ustupati drugim licima ukoliko bi takvo ustupanje štetilo moralnim kao i normama javnog poretka.
Više o mogućnostima otkaza ugovora možete pročitati ovde

© 2023 The Spot Izrada Smart Web