Obrada i isporuka traju 1-2, maksimalno 5 radnih dana

    OBAVEŠTENJE O PRAVU NA REKLAMACIJU PROIZVODA

U skladu sa važećim zakonom, potrošač ima pravo da podnese reklamaciju na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine. Način podnošenja reklamacije zavisi od toga da li je artikal kupljen putem sajta ili u maloprodajnom objektu.

 

Reklamacija artikala kupljenih u maloprodajnim objektima

Reklamacija artikla kupljenog u maloprodajnom objektu može se podneti isključivo u radnji u kojoj je kupovina obavljena, i to na jedan od sledećih načina:

1. Lično u radnji – Artikal koji se reklamira, zajedno sa fiskalnim računom, potrebno je doneti u objekat u kojem je izvršena kupovina. Ukoliko je reč o obući, ona mora biti očišćena i zapakovana u kutiju (originalna ambalaža nije obavezna, ali je poželjna radi slanja na stručni pregled). Zaposleni će primiti proizvod, popuniti reklamacioni list i proslediti ga na uvid stručnoj komisiji. O ishodu reklamacije kupac će biti obavešten najkasnije u roku od osam dana.
2. Putem kurirske službe – Ukoliko nije moguće lično podneti reklamaciju, artikal se može poslati kurirskom službom. Potrebno je odštampati reklamacioni list sa sajta (rubrika: Podrška > Obrasci, pravilnici, zakonske odredbe ili na kraju ove stranice) i popuniti deo namenjen kupcu. Reklamirani artikal, uz popunjen reklamacioni list i fiskalni račun, potrebno je upakovati i dostaviti na adresu maloprodajnog objekta naznačenu na računu. Pre slanja preporučuje se provera adese sa korisničkom podrškom. Nakon prijema paketa, proizvod se prosleđuje na stručni pregled, a kupac se obaveštava o ishodu reklamacije najkasnije u roku od osam dana.


Reklamacija artikala kupljenih putem sajta www.djaksport.com ili www.thespot.rs

Reklamacija artikla kupljenog online može se podneti na jedan od sledećih načina:

1. Lično u radnji – Reklamacija se može podneti u bilo kom Đak ili The Spot maloprodajnom objektu. U slučaju reklamacije obuće, neophodno je da obuća bude očišćena i zapakovana u kutiju, uz priložen račun koji je dostavljen uz pošiljku. Zaposleni će primiti reklamaciju i proslediti je na stručnu ekspertizu. Odluka komisije o osnovanosti reklamacije biće dostavljena najkasnije u roku od osam dana.
2. Putem kurirske službe – Ukoliko nije moguće lično dostaviti proizvod, reklamacija se može realizovati preko kurirske službe. Potrebno je kontaktirati korisnički servis, koji će organizovati preuzimanje pošiljke. Pre slanja, neophodno je odštampati i popuniti reklamacioni list (rubrika Podrška> Obrasci, pravilnici, zakonske odredbe ili na kraju ove stranice), priložiti račun i reklamirani artikal, te sve zajedno spakovati. Kurir će preuzeti pošiljku na osnovu naloga prodavca. Nakon prijema paketa, proizvod se prosleđuje na stručni pregled, a kupac se o ishodu reklamacije obaveštava u roku od najviše osam dana.

Potrošač reklamaciju može izvršiti isključivo uz dostavu fiskalnog isečka, odnosno računa o kupljenj robi ili drugog dokaza o kupovini kao što je: kopija računa, slip, izvod iz banke za kupovinu platnim karticama ili čekovima građana, izvod iz službe računovodstva za kupovinu preko administrativne zabrane, gotovinski račun ili potvrda porudžbine sa ID brojem za online porudžbine.

Po prijemu, reklamacija se evidentira i proizvod prosleđuje na pregled komisiji. Najkasnije u roku od 8 dana prodavac je dužan da odgovori na uloženu reklamaciju.

Po prijemu odgovora potrošač je dužan da se, najkasnije u roku od 3 dana, izjasni na predlog prodavca. Ukoliko se potrošač ne izjasni u navedenom roku, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca.

Otklanjanje nesaobraznosti za tehničku robu posle isteka zakonskog roka

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti tehničke robe potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu. Pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Kompanija Đak d.o.o. Beograd će rado izaći u susret potrošačima i pomoći oko informacija o dostupnim servisima, posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

Pravilnik o rešavanju reklamacija dostupan je ovde

Reklamacioni list možete preuzeti ovde

 

© 2023 The Spot Izrada Smart Web